Födelsedag

Hurra hurra hurra hurra på min födelsedag :D Öh e det ny man slutar räkna hur gammal man e??? För man kan väl bli högst 27år väl?! :P
Fick en blomma av Mormor när hon var här å hälsade på i torsdags med min kusin Michaela och igår fick jag röda rosor utav min älskling :)

Alma börjar bli stora tjejen, börjar växa ur 56 kläderna nu så snart börjar vi på 62... fyndade en del kläder på lindex igår till henne på HALVA reapriset vilket blev typ 25kr/plagg :)

Igår var Alexandra å Tobbe här på middag, jag lagade oxfilé, hasselbackspotatis och rödvinssås :) Det blev riktigt gott faktiskt. Och med en smarrig kladdkaka till efterätt :P
Ska snart åka till Ullared å shoppa med Alexandra :) Ska bli riktigt kul!

Nä dags att ta tag i dammsugaren igen, tycker inte jag gör något annat här... hundskrälle som bara fäller hela tiden :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0