Måndag 19/11

Sen sist har det väl inte hänt så mycket förstås men skriver lite ändå, får passa på när Alma sover att sitta vid datorn...
Johan har haft ett par semesterdagar så det har hänt en del på övervåningen nu och i helgen var Mamma och Johnny här och hjälpte till så nu börjar det arta sig å kanske båda rummen blir klara vem vet :) hade varit skönt å få allt klart så Johan slipper greja hela tiden, vi vill ju umgås med honom jag å Alma :)

Förra helgen kom mina två Fastrar och min Pappa å hälsade på oss, Alma fick fler paket, jättesöta kläder och lackskor :) Kändes bra att träffa Pappa men känns konstigt när man inte träffats på flera år, för jag kommer faktiskt inte ihåg när jag träffa honom senast... sorgligt men tyvärr har det bara blivit så.

Häromdagen hade jag en Tupperwere-demonstration hemma hos mig, kom väldigt många faktskt trodde inte jag skulle få ihop de men så blev det å jag handlade naturligtvis för mycket som vanligt :P och så kommer jag få en värdinnegåva :)

Jag å Alma var dessutom och badade i Mellerud med några tjejer till häromdagen å det var mysigt, Alma var som en liten fisk, huligan i vattnet! Å rutschkanan tyckte hon var superkul, inte alls rädd för vattnet där inte... Försöker komma iväg så ofta vi kan för Alma å de andra småtjejerna tycker de e kul istället för att sitta hemma å tycka livet e trist ;)

I fredags var jag nere i Ödsmål å bakade tunnbröd på Ekenäs med Mormor och hennes bror, sen litet senare kom kusinerna å mostern å sambo med, Mamma var hemma hos sig å passade Alma åt mig hade aldrig gått å ha med henne i bakstugan hon hade tröttnat direkt... Det är en härlig tradition vi har å det känns bra att upprätthålla den tycker jag, nu kan jag verkligen sätta degen med, gjorde det hela dagen varvat med kavling och paus, min rygg var dock väldigt trött på kvällen när jag lade mig trots att jag hade stödbältet på mig men det får det vara värt :) händer ju inte så ofta som sagt...

Har för övrigt mycket halsbränna nu för tiden och ont i bäckenet, försöker att inte bära för mycket och ta pauser. Ska till min barnmorska nästa vecka, ska då lyssna på hjärtljuden på den lille bebisen :) Spännande! Är i vecka 22 nu, känns som tiden rusar iväg nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0