Torsdag 8/11

Alma har fyllt ett år, huja mej va tiden går fort! Hon hade superkul på sitt kalas för släkten/familjen i alla fall, hon var i centrum å fick massa leksaker å prylar :) Annars har denna veckan för henne varit mindre kul mycket gnäll å vill inte alls äta så som hon har gjort, vill inte gärna tugga så märks att det har med tänderna att göra, sen sover hon kasst också vet inte om det gör ont då oxå eller om det är att hon drömmer massor, för inatt fick då inte jag mycket sömn :(

Igår var en sorgens dag, begravning för min älskade Morfar :( Sov gott!

Idag har det varit en skitdag rent ut sagt, har varit trött, känt mig sur å grinig å bara allmänt trött på massa saker, mycket tankar som snurrat i alla fall... å inte e man väl så duktig å pratar om det med Johan heller i och för sig för han atr ju sig inte tid å lyssna, eller så vill han helt enkelt inte?
Vet inte, bägaren kommer att rinna över nån dag å då kommer den stackaren få ta allt... :/ Älskar honom i alla fall av hela mitt hjärta <3

Annars händer inte så mycket här, i helgen ska nelson byta box fölungen ska börja vänjas av å då får han ju naturligtvis stå bredvid sin morsa ;) så nu kommer alla boxar vara fulla, det gillar vi :)

Skulle varit å hälsat på min Pärla förra veckan , men det blev inställt dagen innan för hon hade fått en turridningsbokning den dagen :( Jag vart jättebesviken å ledsen när jag hade ställt mig in på att få åka iväg en dag själv UTAN Alma för en gångs skull, Johan hade tagit ledigt för att va hemma med henne men de blev ju inte så, Johan va ledig ändå i och för sig å snickrade på Almas blivande rum istället :) Men har bestämt ett nytt datum med Pärlas fodervärd hoppas det verkligen blir av denna gång! Sen blir jag nog för tjock :P

Går in i vecka 21 nu :) Halva tiden är gjord! :) Börjar bli tjock å har mycket halsbränna :/ men men ska väl överleva det med ;)

Ska ta mig lite nygjord jordgubbskräm å smörgås nu å invänta Johan som snart borde komma hem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0